Seznamovací kurz 2021

24.09.2021

21. – 24. 9. 2021 se konal Seznamovací kurz pro studenty prvních ročníků v kempu Stříbrný rybník. Jako Spolek jsme si pro ně připravili bohatý program – od seznamovacích her, Pevnosti Boyard ve spolupráci s KTV, kterým bych chtěla tímto poděkovat za pomoc, až po procházku Hradcem s přednáškou na fakultě a večeří s vedením fakulty. Počasí nám sice příliš nepřálo, ale ani to prvákům nezabránilo v seznamování se.

O to, jak si svůj seznamovací kurz užili, se rozhodlo několik z nich podělit.

Za SČSF, Eliška Kačírková, VP pro PR

Seznamovák

Dny 21. 9. – 24. 9. 2021 jsme se zúčastnili seznamovacího kurzu, který se konal na Stříbrném rybníku v Hradci Králové. Tuto akci pořádal Spolek českých studentů farmacie. Po příjezdu na místo nám byla přiřazena chatka a týmová skupina pod názvem nějaké molekuly.
     První den jsme hráli hry v kroužku, abychom svoje hlavy obohatili o nová jména a tváře. K seznámení došlo i u večerního programu v podobě tance, zpívání   nebo vědomostního kvízu.
     Následující den nás navštívili z Katedry tělesné výchovy, takže celý den probíhal sportovně. Všichni jsme chodili po stanovištích a náším cílem bylo získat, co nejvíce razítek pro výhru pokladu. Po sportovních výkonech jsme byli každý den obohacení chutným obědem a večeří. I každé ráno na nás čekala snídaně v podobě rautu.
     Poslední den se v kempu hrála týmová hra pod názvem “Hutututu”. Následně naše kroky směřovaly na výlet do Hradce Králové, kde nám pořadatelé ze spolku ukázali nějaké tipy na restaurace, podniky, botanickou zahradu a klidné parky pro učení. Poté jsme usedli do posluchárny na fakultě, kde byla připravena prezentace a různé rady pro studium.
     Po příjezdu na Stříbrný rybník jsme se těšili na večeři s panem děkanem a proděkany, kteří nás přivítali, podpořili a popřáli nám mnoho sil pro studium na této škole.
     Seznamovací kurz byl skvělou příležitostí pro první setkání s novými spolužáky a také s lidmi ze starších ročníků. Dozvěděli jsme se užitečné informace o studiu a odvezli si skvělé zážitky.

Tereza Kajánková

Krásně zdravím, mé jméno je David a momentálně děkuji všem okolnostem za to, že jsem mohl být součástí letošního seznamováku. Byly to super strávené dny plné pohody, dobré nálady a prima aktivit. Potkal jsem a poznal spoustu zajímavých a báječných lidí, jak z řad mých budoucích spolužáků prvního ročníku, tak i studenty z vyšších ročníků, kteří tuto akci organizovali. Prostředí obklopené přírodou a vodou, ubytování v pohodlí a teple, co víc si přát. Budu na tyto časy moc rád vzpomínat a přeji i dalším ročníkům, aby ten jejich seznamovák byl pro ně též výjimečný.

David Kubík

Seznamovák

Seznamovák …. Už to slovo, pro   mě, jako introverta, znělo docela  děsivě. Již z počátku ve mně   vyvolával řadu obav. Například, jak se vůbec dostat z našeho malého   městečka u Jihlavy na Vysočině až do   Hradce Králové. Naštěstí jsem nejela   sama, ale s kamarádkou z gymplu.  Než jsme dojely do kempu, stihly jsme se seznámit s dalšími čtyřmi studentkami FaF. Jasné poznávací znamení byla velká krosna se spacákem a ve tváři nejistý výraz. Po ubytování v krásné prostorné chatce   jsem vyhrála „pivo od spolku“, a díky   němu, ze mě všechna nejistota a strach opadly. Podle vylosované sloučeniny, jsme se každý roztřídili do týmu a začalo seznamování.
     Ve středu jsme měli velice nabytý program, plný různorodých úkolů. Bohužel počasí nevyšlo podle představ, ale hádanky nám zaměstnaly naše mozkové závity, takže jsme ani neměli čas být smutní z občasného deště. Úkoly na fyzičku nás alespoň dobře zahřály.
     Čtvrteční hra Hutututu nás všechny ráno perfektně probrala z kocoviny a konečně se na nás přišlo podívat i sluníčko, které bylo perfektní pro odpolední výlet do Hradce. Dozvěděli jsme se plno užitečných rad a prošli si důležitá místa, která se mi po nástupu na koleje budou rozhodně hodit. Na večeři za námi přijel pan děkan s proděkany a my se mohli poptat na vše, co nás zajímalo. Den byl natolik pestrý, že se nám zavíraly oči již od desíti hodin. O půlnoci na nás čekalo veliké překvapení. Ještě, že jsme ho nezaspali, to by byla velká škoda.
     Chtěla bych moc poděkovat všem lidem ze spolku, kteří se na této akci podíleli. Připravili pro nás samé nezapomenutelné zážitky. Jsem moc ráda, že jsme je mohli poznat, probrat s nimi své obavy ze školy a získat tak cenné rady. Domů jsme odjeli sice unavení, ale šťastní, že nás v Hradci čeká skvělá parta nových kamarádů.

Pavla Požárová

V dnech od 21. do 24. 9 se konal Seznamovací kurz pro prváky. V kempu u Stříbrného rybníku si pro prváky připravili členové Spolku českých studentů farmacie bohatý program.

Hned první den jsme byli rozděleni do skupin a pak následovaly seznamovací akce a večerní program po skupinách. Druhý den si pro nás Spolek společně s Katedrou tělesné výchovy připravil sportovní hry a soutěže.

Třetí den jsme začali hrou Hutututu, kterou jsme si užili a vítězi získali spolkařské tašky. Po obědě jsme měli prohlídku města Hradec Králové a pak orientační přednášku na fakultě, kde nás členové spolku obeznámili s jejich prací a životem na farmaceutické fakultě. Poslední den jsme zakončili večeří s Děkanem prof. Tomášem Šimůnkem a proděkany prof. Františkem Štaudem a doc. Jaroslavem Rohem. Večer jsme pak zakončili volnou zábavou a slibem spolku a přijetím na fakultu.

Z pohledu prváka jsme si Seznamovák hodně užili, bylo super se poznat ještě před začátkem studia a taky jsme se dozvěděli hodně informací o studiu. Děkujeme SČSF a fakultě za organizaci této skvělé akce.

Pavel Chmelko

Seznamovák

Všechno začalo už pár dní před seznamovákem a to právě PR soutěží o pivko. No, neberte to, pár úkolů, které vám pomůžou i s budoucím studiem a seznamovák jste začali točeným pivkem přímo od prezidenta spolku. Přesně tak jsem poznala, že náš seznamovák má pod palcem skvělý tým.
     Po ubytování do chatek jsme byli rozřazeni do skupin podle molekul, například náš tým byl s názvem Kokain. Myslím, že to bylo pro náš tým výstižné, smáli jsme se každou chvílí, ještě teď mám z toho namožené břicho.
     Právě v těchto týmech jsme strávili nejvíce času. Plnili úkoly, hráli hry, poznávali Hradec a samozřejmě jsme i popili a zapařili, jak se patří.
     Jsem moc ráda, že jsem poznala plno skvělých lidí, dostala cenné rady ke studiu, a že mám spoustu vtipných zážitků.
     Moc děkuji skvělým lidem z týmu Kokain, díky kterým jsem si mohla dovést ze seznamováku část vyhraného pokladu a hlavně spoustu vzpomínek a samozřejmě děkuji celému spolku - je super vědět, že tak skvělý lidi jsou tu pro nás po celou dobu studia!