Seznamovací kurz 2022

20.09.2022

20. 9. - 23. 9. 2022 se v kempu na Stříbrném rybníce konal jako tradičně seznamovací kurz pro studenty prvních ročníků Farmaceutické fakulty UK v Hradci Králové.
Letošní seznamovák zahrnoval bohatý program, kde se prváci mohli seznámit, procvičit se po fyzické i inteligentní stránce a hlavně se lépe seznámit se studiem a celkovým životem v Hradci.
Díky spolupráci s KTV jsme měli možnost se protáhnout při ranní rozcvičce a hlavně si zkusit, jak vypadají některé hodiny tělocviku.
Počasí nám letos sice příliš nepřálo, ale i tak jsme si to všichni dokázali pořádně užít.

Několik prváků se s námi podělilo i o jejich zážitky a ty si právě teď můžete přečíst!

Za SČSF, Pavla Požárová, VP pro PR

Před seznamovákem jsem měla smíšené pocity a do kempu odjížděla plná obav a strachu z neznáma. Vše ze mě ale ihned po příjezdu opadlo, když jsem se začala bavit se skupinkou skvělých holek a následně i se svým týmem, do kterých jsme byli rozděleni podle vylosovaných molekul.

Začátek kurzu byl věnován seznamovacím a skupinovým hrám. Druhý den jsme po týmech absolvovali Pevnost Boyard - různé fyzické i vědomostní aktivity, při kterých jsme se rozhodně nenudili a tuto soutěž odpoledne završili hledáním pokladu.

Ve čtvrtek jsme navštívili Hradec, prošli si okolí, přijímali tipy na podniky od starších studentů a měli přednášku na fakultě, kde jsme se dozvěděli spoustu užitečných informací. Na večeři za námi dorazilo vedení fakulty a my se tak mohli zeptat na vše, co nás zajímalo. Večer jsme si zpříjemnili párty a pak už jen čekali na půlnoc, kdy pro nás měl spolek nachystané překvapení.

Zpětně jsem moc ráda, že jsem jela a měla tak možnost poznat spoustu super lidí ještě před začátkem samotného studia.

Adéla Pittnerová

Psalo se úterý, 20. září 2022, a na Hlavním nádraží v Hradci Králové se postávaly skupinky budoucích studentů Farmaceutické fakulty UK. Plní elánu se špetkou nervozity ve tváři jsme vyrazili autobusem do kempu Stříbrný rybník.

Po úspěšné cestě autobusem jsme jako nadšení dobrodruzi následovali fáborkovou cestu až do kempu, kde nás čekalo milé překvapení v podobě pokreslení obličejů členy SČSF, kteří celou akci vedli. Byli jsme rozřazeni do chatek a do týmů podle vylosovaných kartiček s molekulami.

Náš tým Pindolol (hahaha) začal seznamovací hrou na jména (a stejně jsem si ty lidi zapamatovala až poslední den :D). Večer nás čekaly skvělé aktivity v podobě vědomostních, pohybových i picích her, kde jste se třeba dozvěděli, že odpovědí na všechno je pivo. Jo, na Seznamováku se pije, ale skvěle se dokážou zabavit i ti, kteří alkoholu neholdují.

Druhý den ráno po vydatné snídani v podobě rautu, kde jsme si nacpali břicha k prasknutí, nás čekala rozcvička. Komu nebylo špatně teď, tomu nebude ani večer :D, jak sám řekl zástupce z KTV. KTV pro nás dnes měla připravený bohatý program v podobě Pevnosti Boyard, kde jsme rozehřáli nejen tělo, ale i mozkové závity. Po snaze nasbírat co nejvíce razítek z těchto aktivit nás čekali hádanky o indicie, které nás měly dovést k pokladu. Špatné počasí nás nezastavilo, nejsme přeci ze sacharózy.

Další den nás po sportovních výkonech bolelo tělo, to nás ale nezastavilo od hraní Hutututu. Je to sice lehce násilné, ale zábavné (pokud vám neleží deset lidí na noze). Nikomu se ale nikdy nic vážného nestalo, takže s chutí do toho. Po obědě nás čekal výletík do města. Na procházce jsme poznali spoustu krásných míst, spousta parků a podniků, kam zajít na pivo, jídlo nebo zmrzlinu. Poté jsme se vydali na fakultu, kde nás čekaly první přednášky. Dozvěděli jsme se spoustu užitečných informacích o studiu, o KTV a o Spolku. Večer nás do kempu přijel navštívit Děkan s Proděkany, kteří vyhlásili vítěze Pevnosti Boyard, popřáli nám úspěšné studium a zodpovídali naše dotazy. O půlnoci jsme si nenechali ujít překvapení, a kdo ho prospal, může jen litovat, protože to stálo za to.

V pátek ráno jsme se chystali k odjezdu. Poznala jsem spoustu skvělých lidí napříč ročníky, užila si spoustu zábavy a získala nové vědomosti. Díky novým kamarádům, které jsem na Seznamováku získala, se na školní rok těším o to víc.

Káťa Slavíčková

Seznamovák. To je místo, kde můžeme poznat spoustu nových přátel, informací a zkušeností. I já jsem se jednoho takového kurzu zúčastnila jakožto budoucí studentka prvního ročníku.

Zpočátku jsem byla celkem nervózní. Jela jsem do cizího města mezi cizí lidi. Jedinou úlevou bylo, že jsem na kurz jela se svou spolužačkou z gymplu. Po příjezdu na místo následovalo příjemné přivítání členy spolku, kteří nás rozdělili do skupinek podle různých molekul. Během prvního dne jsem si našla partu holek, se kterými jsem trávila čas až do konce seznamováku. Co se týče dojmů na konci dne, byly spíš smíšené. Přemýšleli jsme, jestli jsme neudělali chybu. Zároveň jsme nechtěli odsoudit něco, co ještě pořádně nezačalo, takže jsme si počkali na druhý den. A to se vyplatilo. Program byl nabytý, akční a člověk se během her nenudil. Kombinovaly se hry sportovní s vědomostními. Nejpestřejší byl však závěr kurzu. Navštívili jsme Hradec, měli přednášku s důležitými informacemi ke studiu na škole a vše zakončili večeří s děkanem a večerní párty, s milým a vtipným půlnočním překvapením.

Takže dojmy na konci toho všeho? Nakonec nelituju a jsem ráda, že jsem se zúčastnila.

Bára Pelikánová

Jakmile jsem se dozvěděl o termínu seznamovacího kurzu, věděl jsem, že musím jet. Příležitost znát spoustu nových lidí před začátkem školy se jen tak neodmítá. Po mém příjezdu se kemp hemžil desítkami studentů vyhlížejících začátek akce. Seznámení probíhá pomocí náhodně rozřazených týmů, které poté mezi sebou soupeří v super hrách. Hry vás prověří jak po myslící stránce, tak i po fyzické. Především jde ale o týmového ducha, bez kterého se rozhodně neobejdete. Celou dobu nad vámi dohlíží lidi ze spolku, díky kterým je celý seznamovák daleko bohatší a zábavnější. Během tří dnů se obeznámíte s chodem na škole, kolejích a vlastně životem v Hradci. Vám nezbývá už jen nic jiného než si tuto akci maximálně užít a ponořit se do atmosféry vysokoškolského života. Sám hodnotím seznamovací kurz velice kladně a určitě bych ho doporučil každému kdo chce zažit nové zážitky a dobrodružství na které budou rádi vzpomínat.

Jiří Zapletal

Mezi dny 20. – 23. září jsme se měli konečně všichni setkat v kempu u Stříbrného rybníku. Má nervozita společně s natěšením stoupala, protože jsem nikoho neznala. Nebylo to pro mě, jako pro člověka, co nemá rád nové začátky, nic jednoduchého.

V prvním dnu nás všechny rozdělili do chatek a do týmů, pokaždé v jiném složení, abychom se pokusili seznámit s co nejvíce lidmi. Poté se každý tým odebral na vybraná místa v areálu a mohly začít seznamovací hry. Jména se nám všem pletla, možná i proto to byla taková zábava.

Druhý den za námi přijeli lidé z Katedry tělesné výchovy a čekal nás takový sportovní den, počínaje ranní rozcvičkou a nechyběla ani ochutnávka sportů nebo noční orienťák. Řekla bych, že jsme se u toho všichni pořádně zapotili.

Třetí den sice nezačínal rozcvičkou, ale místo toho si na nás Spolek vymyslel hru Hutututu, která se bohužel neobešla bez drobných zranění. V odpoledních hodinách nás čekala prohlídka Hradce Králové a přednáška na fakultě. Večer nás čekala večeře se samotným děkanem a proděkany a na závěr celého seznamovacího kurzu bylo půlnoční překvapení.

Celý seznamovák jsem si užila a rozhodně doporučuji budoucím prvákům, aby se také přihlásili.